Grove kam gebruiken

Hey, vandaag heb ik weer een tip voor jullie.

Ik heb nu ongeveer een jaar deze kam:

Ik heb deze gekocht omdat ik mijn haar graag door wil kammen als ik het heb gewassen. Dit is niet goed om te doen met een borstel,  dat beschadigt je haar alleen maar.

De kam glijd makkelijk door mijn haar. Soms gebruik ik de kam in plaats van mijn borstel.

Neem dus een kam waarvan de tanden niet op elkaar staan, maar een stuk uit elkaar.

Deze kam komt van de Hema. Hij was niet zo duur (rond de 3 euro) en hij zal niet snel breken. Deze is van bamboe.

Je kan dit soort kammen ook kopen bij Drogisterijen.

17 juli 2010. Tags: , , , , , , . Haar, Tip, Uncategorized.

5 reacties

  1. Rani replied:

    Ik gebruik ook niet graag een borstel, maar soms kan ik niet anders omdat mijn haa

  2. Rani replied:

    Haha klik ik al op verzenden!
    vervolg: -r altijd samenklit ;s

    Liefs

  3. Angel replied:

    Ik gebruik juist graag een borstel! Maar ik heb best wel dik haar… Ik kom er normaal gesproken niet doorheen met een kam 😦

  4. b replied:

    hoe verder de tanden uit elkaar staan hoe beter
    gebruik NOOIT!!!! een borstel als je haar nat is want dan maak je je haar kapot

  5. Misslanghaar replied:

    Goeie tip, nat haar borstelen is inderdaad slecht voor je haar

Geef een reactie

Trackback URI

