Puppy update

 

Vandaag geen beauty-artikel. Ik had geen tijd om een artikel te schrijven omdat ik het de afgelopen dagen zo druk heb en had met de puppy’s, al is het maar kijken ernaar.

 

 

Dit is een van de 2 teefjes. Deze pup gaat Amber of Aster (met de roepnaam Spetter) heten.
Het valt me op dat ik best lange vingers heb 😛 Maar ik ben ook vrij lang, daar zal het door komen.

De namen
We hebben ook al namen voor de reutjes, maar de namen zijn nog niet gekoppeld aan de hond. Dat gebeurt als ze worden gechipt. Alle namen moesten met de A beginnen. We hopen dat de pup’s pas worden gechipt als ze bijna weggaan, dan kunnen de nieuwe baasjes namelijk kiezen welke hond ze willen met welke naam. Voor de reutjes hebben we deze namen bedacht: Axel, Ayco, Amigo en Aick.

Je kan je hond altijd nog anders noemen. Mijn hond haar naam moest met de C beginnen. Zij heet dan ook Ceres, maar we spreken haar aan met de naam Joy (vandaar de naam Spetter bij Aster)

Een beetje ingewikkeld verhaal:P

 

Hier nog 2 foto’s

 In het teiltjeJoy met de pups

Cute he?

17 augustus 2010. Blog, Uncategorized.

4 reacties

  1. carmen replied:

    Super lief!

  2. Shelley replied:

    Super lief!:D

  3. Monique replied:

    Oh gosh (L)
    dat is zo cute!

  4. tutorialsbysandy replied:

    Oh wat lief!!!!

Geef een reactie

Trackback URI

