EOTD – Paradise

Hey, vandaag heb ik deze look gemaakt. De zon begon weer te schijnen dus ik had zin om vrolijke kleurtjes te combineren.

Basis: – Hema oogschaduwbasis

            – Hema duo oogschaduwcreme (wit als basis over het gehele oog, zwart op waterrand)

78 palette:

Geel over het ooglid

Oranje in crease (voor kleur-overloop)

Wit in de binneste ooghoek

Blauw onder het oog & op de bovenste wimperrand

 

Roze boven de crease: 2true eyeshaduw dazzlers nr. 04

Groen in de inner V: Hema oogschaduwcreme in groen


 

Deze look heb ik gecombineerd met een roze blush uit het 78 palette, en een lipgloss van claire’s (nr. 4)

Ik heb trouwens ook bloglovin dus: 

bloglovin

18 augustus 2010. Tags: , , , . EOTD, Make-up, ogen, OTD, Uncategorized.

9 reacties

  1. Vief replied:

    Staat je goed!

  2. carmen replied:

    Het blauwe randje maakt de look helemaal af!
    leuk hoor

  3. Rani replied:

    Heel mooi!
    Staat je ook heel goed.

  4. Loeder replied:

    Mooi gedaan!

  5. Gonny replied:

    Wat heb jij een mooie haarkleur zeg!

  6. Gonny replied:

    Je lijkt trouwens op Laura Prepon van That 70’s Show! http://img1.tvloop.com/img/showpics/e8/50/l3448fce50000_1_27829.jpg

    • everyonebeautyful replied:

      wat grappig dat je dat zegt, op mijn opleiding zeiden ze dat vorig jaar de hele tijd tegen me.

      en het is ook een hele leuke serie!

      • Gonny replied:

        Ik had nog nooit een gehele foto van je gezien (alleen je gravatar image) en nu ik deze foto zag, zag ik het meteen…moest alleen even haar naam opzoeken haha!

Geef een reactie

Trackback URI

