Rode lipstick + lipliner van de HEMA


Longlasting lipliner nr. 03

 


Lipstick nr. 25

 


Helemaal uitgedraaid

Mijn eerste rode lipstick komt van de HEMA. Ik wilde niet gelijk veel geld aan iets uitgeven wat ik nog niet had geprobeerd. Ook vond ik dat ik er gelijk een lipliner bij moest kopen.

 Bij de hema waren een aantal mooie rode kleuren lipstick, uit verschillende lijnen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de moisturizing lipstick, omdat ik niet wilde dat mijn lippen uit zouden drogen, wat ik wel verwachtte bij de long lasting lipstick.

 De lipstick hydrateert heel goed en blijft goed zitten. Hij dekt ook heel goed.

 Ook heb ik een keer de lipliner over mijn hele lippen aangebracht, en vervolgens de stik aangebracht. Dat bleef echt supergoed ziten, ook heel goed met eten en drinken.

 Ik kan je deze stick zeker aanraden als je nog niet veel geld wil uitgeven aan een rode lipstick. Bij de HEMA heb je veel keus, vooral als je gewoon een rode kleur wilt, heb je veel keus vergeleken met andere merken zoals Catrice en 2B.


Zonder

 


Met lipliner


Met de lipstick

Prijs

De lipstick kost €2,75

Ik heb het bonnetje niet van de lipliner, maar die kostte tussen de 2 en 3 euro.

Ik had eigenlijk een andere lipliner moeten kopen, omdat het een andere ondertoon bevat dan de lipstick.  Maar gelukkig valt het niet op.

  Ik heb nog geen rode lipstick in het openbaar gedragen (eng!) Maar dat ga ik binnenkort zeker doen.

Dragen jullie wel eens rode lipstick?

 

21 augustus 2010. Tags: , , , . Blog, Lippen, Make-up, Review, Uncategorized.

3 reacties

  1. Deb replied:

    Mooie kleur rood! Ik draag eigenlijk nooit rode lipstick. Het wordt bij mij vaak zo’n geknoei 😉 Met een lipliner gaat het misschien wel beter. Ik zal eens kijken bij de Hema want ik heb over hun rode lipstick (ze schijnen veel rood tinten te hebben) best goede reviews gelezen.

  2. Myrna replied:

    Ik draag ook nooit rode lipstick, maar vind dit wel een erg mooi kleurtje!!

  3. Vief replied:

    Mooi kleurtje. Zelf draag ik nooit rood, want dat staat mij niet heel mooi.

Geef een reactie

Trackback URI

